Nowa forma AdWords, teraz z rozbudowanymi linkami witryn. Ludzie będą częściej klikali?
Google już od dawna zachwala linki witryn (sitelinks) jako sposób na przyciągnięcie internautów do internetowego serwisu. Prezentacja w wyszukiwarce linków do witryn wraz z dodatkowymi odnośnikami, odpowiadającymi najważniejszym sekcjom, pozwala bowiem użytkownikom znacznie szybciej dotrzeć do pożądanych treści. Podobno wskaźnik CTR dla reklam korzystających z linków witryn jest wyższy o 30% od CTR-u dla reklam ich pozbawionych. Teraz Mountain View jeszcze bardziej rozbudowuje swoje formy reklamowe.
Na blogu Inside AdWords, Google prezentuje następujący przykład nowej formy reklam z linkami witryn. Tak wyglądało to do tej pory, gdy wydawca zdecydował się na reklamę w AdWords:
Dzięki nowej formie będzie to wyglądało tak:
Według Google, w badaniach ludzie zgłaszali, że reklamy z rozbudowanymi linkami witryn były „bardziej użyteczne i relewantne”, zaś wskaźniki CTR były znacząco wyższe, niż dla tych samych reklam z tradycyjnymi dwu- i trzyliniowymi linkami witryn.
Nowa forma reklamowa odnosi się wyłącznie do tych reklam, które wyświetlane są nad wynikami wyszukiwania Google. Dodatkowo konto reklamodawcy musi mieć aktywne reklamy, które są powiązane z linkami witryn wykorzystanymi w danej kampanii.
Jeśli do tej pory nie korzystacie z linków witryn, to wszystkie informacje na ten temat można znaleźć w centrum pomocy AdWords.
{oferta adWords}