Money.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów

Według raportu opublikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów, spośród wszystkich internetowych mediów biznesowych, w 2011 roku media najczęściej powoływały się na Money.pl. Serwis znalazł się także na podium wśród najczęściej cytowanych polskich portali internetowych.

IMM przebadał prawie 65 tys. przekazów mediowych i wskazał tytuły, na które dziennikarze innych mediów powoływali się najczęściej. Money.pl od wielu miesięcy plasuje się w czołówce najbardziej opiniotwórczych portali internetowych. W podsumowaniu roku 2011 serwis znalazł na trzecim miejscu, zaraz za Onet.pl i tvn24.pl. Wśród internetowych mediów biznesowych Money.pl niezmiennie jest liderem. IMM wyróżnia serwis jako rzetelne źródło informacji rynkowych i gospodarczych.

– To efekt naszej konsekwentnej strategii. Dziennikarze Money.pl tworzą unikalne, jakościowe artykuły, wywiady, komentarze, felietony i raporty. Mamy swoje zdanie na temat najważniejszych wydarzeń ekonomicznych i gospodarczych, kształtujemy opinie naszych Czytelników – mówi Tomasz Bonek redaktor naczelny Money.pl.

Money.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów

Money.pl w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów

 

Portal nieustanie rozwija swój zakres tematyczny. W styczniu 2012 r. uruchomiony został serwis Tech.Money.pl. Do współpracy Money.pl zaprasza wybitne postaci polskiej gospodarki. W minionym roku zapoczątkował projekt: Honorowy Redaktor Naczelny, w którym przekazuje na dzień zarządzanie treściami portalu jednej z takich osób. Funkcję tę pełnił już Ludwik Sobolewski, prezes Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Na miejscu piątym w rankingu na najbardziej opiniotwórcze portale internetowe uplasowała się gazeta.pl – serwis należący do Agory, jednego z czołowych wydawców premium spółki Business Ad Network.

Designed by steckiewicz © 2019 Brand Gravity. All rights reserved.