Facebook kolejny raz zaskoczył swoich fanów – zwłaszcza tych biznesowych. Bez oficjalnych zapowiedzi, ostrzeżenia udostępnił długo wyczekiwaną funkcję osi czasu dla marek. Zmiany są rewolucyjne i naprawdę pozytywnie zaskakują. Do końca marca zmiana będzie widoczna na wszystkich fanpage’ch.
Lista zmian:
- Cover photo na górze strony.
- Możliwość moderacji postów fanów.
- Skrzynka odbiorcza dla fanpage’y.
- Możliwość wyróżniania postów.
- Możliwość podpięcia ważnej informacji na szczycie strony.
- Możliwość dodawania tzw. kamieni milowych marki.
- Rozszerzenie zakresu widocznych statystyk dla fanów.
- Zmiana formatu zakładek.
To oczywiście lista podstawowych modyfikacji, opis znajdziecie w oficjalnym manualu Facebooka, dostępnym tutaj.
Wpływ zmian na komunikację pomiędzy marką a klientami.
Przeolbrzymie! Tym razem facebook naprawdę zaskoczył wszystkich, również sceptyków. Komunikacja z potencjalnymi i obecnymi klientami, wzbogacona zostanie o nowe narzędzia. Wzrośnie znaczenie zdjęć, zmieni się interakcja obserwującego z udostępnianymi aplikacjami.
Nasi Klienci będą zadowoleni 🙂